Eszik okosan fogyni

eszik okosan fogyni

Fogyj okosan! Ezeket a szabályokat tartsd be Life.

De mitől lesz egy élelmiszer fogyókúrás? Attól, hogy tápláló, azaz ellátja a szervezetet hasznos tápanyagokkal, miközben megfelelő mennyiségben fogyasztva a mértéktartó, súlycsökkentő napi étrendbe jól beleilleszthető.

Azt jelenti, hogy mindenféle eszik okosan fogyni diéta és jojóeffektus nélkül, megfelelő tápanyagokkal ellátva a szervezetet adjuk le a felesleges kilókat. Így a fogyókúra valójában életmódváltássá alakulhat át.

Diétázz okosan: 10 apró lépés a nagy változásért

Ne koplalj Rengeteg hibbant diétával találkozik az ember, amelyek néhány napig hoznak eredményt, aztán teljesen az ellentétükbe fordulnak. A sok negatív hatással aztán alig tud megbirkózni a szervezetünk. De nagyon fontos, hogy a szervezetünket semmiképpen ne terheljük meg.

eszik okosan fogyni

Sem koplalással, sem azokkal a diétákkal, amelyek nem látják el a szervezetet megfelelő tápanyaggal. Ezeknek általában durva jojóeffektus lesz a vége.

Fogyj okosan! Ezeket a szabályokat tartsd be

Ha fitt, energikus, erős és tökéletes alakú akarsz lenni, akkor kiegyensúlyozottan kell táplálkoznod. Ne koplalj, étkezz tudatosan!

eszik okosan fogyni

Forrás: Thinkstock A kiegyensúlyozott táplálkozás 7 szabálya Ki ne szeretne karcsúbb, egészségesebb és nagyobb önbizalommal megáldott lenni, különösen ilyenkor, amikor közeledik a nyár? A sikerhez vezető út első lépése az elhatározás, amit aztán a helyesen kivitelezett megvalósításnak kell követnie.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Ezért most a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz adunk tippeket! Sportolj Ha azt gondolod, hogy sport nélkül le tudsz fogyni, és eszik okosan fogyni tudod érni a vágyott bikinialakot, akkor sokat fogsz csalódni. De a sportra sem kell a legnagyobb mumusként nézni, hiszen annyiféle lehetőség van, számtalan edzésforma közül válogathatsz, nem kell a legszokványosabb edzőterem és futás kombinációt választanod, habár kétségtelen, hogy ez is nagyon hatásos.

Ennek ellenére mindenképpen azt a mozgást válaszd, amiben jól érzed magad, amit szívesen csinálsz heti háromszor. Számtalan edzésforma közül válogathatszForrás: Thinkstock 3. Igyál eleget A eszik okosan fogyni folyadékfogyasztás növeli az energialeadást, ezzel segíti a zsírpárnácskák leolvadását. Ráadásul a napi liter folyadék abban is segít, hogy ne törjenek rád éhségrohamok.

Legyél részese Te is a GastroGuide-nak!

Ez a 2 liter mindenképpen tiszta víz legyen, esetleg pár csepp citromlével vagy gyömbérrel lehet ízesíteni. Emellett persze a reggeli smoothie-k is nagyon jó megoldásnak számítanak mind a folyadék- mind a rostbevitel szempontjából. Igyál mindennap minimum eszik okosan fogyni liter tiszta vizet!

Forrás: Giphy 4. Aludj Ha nem alszunk eleget, akkor a szervezet nem tudja kipihenni magát, éppen ezért másból fog energiát nyerni. Hogy ez mit jelent pontosan? Egészen egyszerűen azt, hogy sokkal többet fogunk enni, de mivel fáradtak vagyunk, sokkal kevesebb energiát fogunk elégetni.

Ezt az ördögi kört feltétlenül kerüljük el a minőségi alvással. Evés helyett aludd ki magad!

1400 KCAL NAPI ÉTREND, avagy DIÉTA OKOSAN -- VLOG #136

Forrás: Thinkstock 5. Szeresd magad Nagyon nehezen fogsz tudni haladni az életmódváltás útján, ha nem szereted önmagadat. Ez mindennek az alapja.

14 élelmiszer, ami segíthet a fogyásban

Becsüld meg a legapróbb sikereket is, legyél magadra büszke. Ha nem jönnek olyan gyorsan az eredmények, akkor is tarts ki, hiszen a saját boldogságod a cél.

eszik okosan fogyni

A fogyás nem megy egyik napról a másikra, becsüld meg a legapróbb sikereketForrás: Thinkstock Kapcsolódó cikkek.

Lásd még