Fogyni vágott részeket felére, Mit egyek, hogy ne hízzak? - 5. rész - "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon

fogyni vágott részeket felére

fogyókúra naplók

Szerző: Fehér Elena Dietetikusok szerint akkor eszel egészségesen, ha a tányérodat képzeletben három részre osztod, és legalább ránézésre kiméred magadnak a főétkezések alkalmával elfogyasztott élelmiszerek arányát. Ha ehhez a rendszerhez tartod magad, biztosan elkerül a durva túlsúly, sőt akár a fogyásod is beindulhat.

fogyni vágott részeket felére eoe fogyás

A tányér-módszer A felosztás így történjen: képzelj a tányérra egy átlót, majd az így létrejött félkörök egyikét szintén felezd el.

A nagyobbik részre rostokban gazdag zöldség, saláta kerüljön, a két kisebb rész egyikére hús, a másikra a lehetőleg minél kevesebb szénhidrátot tartalmazó köret - például cukkinirizs, karfiolpüré esetleg egy szelet diétás kenyér.

Ez az utóbbi tétel azért lényeges, mert a szénhidrátok okozzák a pluszkilókat, hosszútávon pedig az elhízást. A tányérmódszerrel viszont teljesen kiegyensúlyozottá teheted az étkezésed!

fogyni vágott részeket felére meddig kell elveszíteni a squishy zsírt

Egyetlen fontos szabályt tarts mindig szem előtt: a tányérnak legalább felére mindig zöldséget szedj, a másik egynegyedére fehérjét tartalmazó ételek kerüljenek. Csak a fennmaradó egynegyed felületen lehet köret! Ugyanis szinte mindig a köret tartalmazza a legtöbb szénhidrátot!

fogyni vágott részeket felére zsírégető bepisil

Ebből tilos túlenni magunkat! Egy konkrét példa: Szűzpecsenye párolt zöldségekkel és zöldborsóval A tányér felére 1 adag egészséges, tehát keményítőben szegény zöldséget tegyél, ez lehet friss zöldsaláta vagy káposzta, itt: karfiol és zöldbab.

fogyni vágott részeket felére etiópiai fogyás

Ezen a tányérfélen tilos a krumpli! A tányér egy negyed részére dkg magas fehérjetartalmú étel kerüljön, például hús, hal vagy grillsajt.

fogyni vágott részeket felére 50 30 20 zsír veszteség

A másik negyed részre pedig fogyni pár nap alatt, minél alacsonyabb glikémiás indexű köretet szedj fogyni vágott részeket felére például barna rizs, köles, zsenge borsó, csicseriborsó.

És ami a legjobb: ha alapvetően betartod a tányérmódszerben felállított arányokat, minden főétkezés mellé belefér egy kis egészséges finomság vagy nassolni való is!

  • Fogyás otthon mozog
  • Hatályos:
  • A Megoldás avagy az élet kulcsai - Fogyás 2
  • Bsn tiszta zsírégető

Lásd még