Két stratégia az egészséges fogyáshoz

két stratégia az egészséges fogyáshoz quad webbunceford fogyás

Minden fejben dől el, hallják a diétázók vagy ezerszer, és kutatások is igazolják, hogy a régi mondás valóban igaz. Egy kísérlet kiderítette, hogy a jelentős súlyt leadók agyában aktívabb a fegyelemért felelős terület, így a sikeres fogyókúra kulcsa lehet, hogy a diétázók megtanulják aktiválni az agyuknak azokat a részeit, melyek az önkontrollért felelősek.

Ennek pedig fő eszköze a viselkedésterápia.

  1. Rengeteg diétával kapcsolatos kérdést kapok, íme pár sorban a véleményem.
  2. Valljuk be, a fogyókúra nem tartozik az élet legegyszerűbb feladatai közé.
  3. Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez - Dívány
  4. Könnyű módszerek a fogyás és az egészséges étkezés érdekében
  5. Koriander elhagyja a zsírvesztést
  6. Ezek a fogyókúrával kapcsolatos legnagyobb tévhitek Táfelspicc

A diéta során ugyanis harcot vív egymással két ösztön. Egyrészt a test érzékeli, hogy kevesebb energiához jut, ezért az étvágyért felelős agyterületek jelzést küldenek a gyomornak, vagyis megéhezünk.

Gondolatok a diétáról…

Másfelől működésbe lép az önfegyelem, mely meggátolja, hogy a diétázó az éhség ellenére egyen. Az önfegyelem azonban nem mindenkinél állandó, és rengeteg dolog lehet hatással az aktuális mértékére, kezdve a pillanatnyi hangulattól a hormoningadozáson át a mindennapi stresszig.

Fogyókúrás stratégiák A pszichológusok szerint az önfegyelem javításában a fogyókúrázók nagy két stratégia az egészséges fogyáshoz lehetne az úgynevezett viselkedésterápia, mely segít a pácienseknek felismerni, hogy milyen érzelmi inger okoz náluk túlevést. Abban is a diétázók segítségére van, hogy új, egészséges szokásokat alakítsanak ki.

két stratégia az egészséges fogyáshoz zsírégető kihívás 5 nap

Sajnos kevés pszichológus foglalkozik speciálisan fogyókúrával. Egy, a Psychology Today-ben megjelent, es tanulmány szintén a kognitív terápiát javasolja, mint a tartós fogyás legjobb eszközét. Ebben a cikk szerzője hét viselkedésstratégiát nevez meg, melyek segíthetnek a fogyókúrázónak egészségesebb viszonyt kialakítani az ételekkel.

két stratégia az egészséges fogyáshoz fogyjon 140 kg on

Ez a hét stratégia az alábbiak szerint alakul. Készítsd ki magadnak az ételeket, szánj időt a vásárlásra, az étrended összeállítására.

Ha szükséges, állíts be magadnak egy időzítőt, hogy ne ragadhass a tévé vagy a számítógép előtt.

két stratégia az egészséges fogyáshoz zsírvesztés és kimaradt időszak

Így, ha véletlenül meg is csúszol a terveddel, a kár nem lesz olyan nagy. Ezek az ételek ráadásul - ellentétben a finomított élelmiszerekkel - segítenek csillapítani az étvágyadat hosszútávon. Támogató környezetben könnyebb a fogyás. Az ideális az lenne, ha szereznél magad mellé egy fogyókúrás partnert, akivel megosztjátok egymással a sikerélményeiteket és a gondjaitokat, ez egy szociális élménnyé teszi a fogyást és a súlytartást.

Ne ülj be a tévé elé, ne vezess, ne gépezz, ne pötyögj a telefonodon.

Miért fuccsolnak be a diéták?

Koncentrálj az étel ízére, állagára, és lassan rágj. Egy étkezés tartson legalább percig. Kutatások igazolják, hogy azok, akik jobban koncentrálnak az ételre evés közben, napközben pontosabban tudják felidézni annak ízét, és emiatt később éheznek meg.

két stratégia az egészséges fogyáshoz 5 legnépszerűbb fogyókúrás kiegészítő

Ehhez használhatsz motivációs táblákat, idézeteket. Kirakhatsz a hűtőre egy képet az ideális külsődről.

10 LEGJOBB GYÜMÖLCS FOGYÁSHOZ - Ezeket edd ZSÍRÉGETÉSHEZ:

Csak arra vigyázz, hogy ez a motiváció mindig pozitív legyen. Ne arra koncentrálj, milyen nem akarsz lenni, hanem arra, hogy milyen igen.

két stratégia az egészséges fogyáshoz dieta slabit femei

Lásd még