Legjobb makrók a zsírvesztéshez. Különböző emberek, különböző makrok! - CustomBodyWorks

Ha illik a makródhoz?

Makro arány a zsírvesztéshez. Zsírégetés, leegyszerűsítve

Juhász Péter Sokan kértétek, hogy marha jó volna már valami olyasmiről írni, hogyan is érdemes kajálni! Ezt azért sem egyszerű megválaszolni, mert mint tudjuk, nem mindenkinek jó ugyanaz az étkezési protokoll, van, aki több szénhidrátot tolerál, van, aki kevesebbet, van aki fogyni akar, van, aki izmosodni, van aki gyógyulni… Mindig a céljainknak és sajátosságainknak megfelelően kell enni, ha a kitűzött célt el is szeretnénk érni még ebben az életben!

legjobb makrók a zsírvesztéshez

Az első egy szénhidrát toleráns hölgy egy napja, aki fogyni szeretne szálkásít. A második példa pedig egy szénhidrátot rosszul toleráló úriember én étkezése lesz.

legjobb makrók a zsírvesztéshez

Jelenleg én is a strandszezonra készítem fel magam, így számomra is a zsírvesztés az elsődleges cél. Ezt az étrendet most kb.

  • Ha megfelel a Makrók edzésének
  • Hogyan lehet lefogyni a hasnyálmirigyéből Rubint Réka megmutatta, hogyan lehet sétával fogyni - hellosoap.

Mindketten sportolunk, egész intenzíven, így egyrészt ezért, másrészt a kalória deficit miatt, a fehérje fogyasztást magasan tartjuk, megelőzendő a nem kívánatos izom veszteséget. Egyikünk sem ezeket a makrókat követi egész évben. Nagyon fontos megjegyezni, hogy az étrendet időről-időre érdemes módosítani, hogy a testünknek legyen mihez alkalmazkodnia újra és újra.

Ha illik a makródhoz?

Ha valamit megszokott, akkor legjobb makrók a zsírvesztéshez nem fog változni, nem lesz olyan inger, ami arra késztesse, hogy fejlődjön, fogyjon, stb. Legjobb egyébként, ha periódikusan változtatod mindkettőt egymással összhangban, hogy egymást erősítve gyorsabban elérd amit kitűzöl magadnak! Azt gondolom már írnom sem kell, hogy mindketten glutén és jobbára tejtermék mentesen étkezünk, a cukor pedig nagyon kis hányadát teszi ki a napi szénhidrátbevitelnek!

Gimiben pár hetes diétákat tartottam, természetesen nem az egészség fogyás övsömör, amitől le is fogytam, de hamarosan viszont láttam a leadott kilókat. Nem sportoltam.

legjobb makrók a zsírvesztéshez

Aztán 20 éves korom körül elkezdtem mozogni, 5 éve pedig komolyabban edzeni, később edzővel is. Aztán legjobb makrók a zsírvesztéshez nem rántottam bő olajban sem. Az edzések mellett egyre jobban érdekelt a táplálkozás is.

Az edzőim folyamatosan azzal tömték a fejem, hogy ne egyek annyi ch-t, ne egyek keményítőt. Betartva ezt viszont állandóan éhes voltam, mégsem változott annyit a testem, mint kellett volna.

Vagy ha drasztikusan minimális ch-t ettem és rengeteg fehérjét, lefogytam ugyan, de bezavart a hormonháztartásomba, nem éreztem jól magam, és semmiképpen nem találtam hosszútávon tartható életmódnak.

legjobb makrók a zsírvesztéshez

Aztán felkerestek Petit… ben az edzések mellett életmódot váltottam, mely hosszú távon is tartható. Persze sok tervezést igényel, azóta is voltak botlások, de úgy érzem ez egy olyan rendszer, aminek a tartása nem okoz problémát, ha elhatározom magam.

Különböző emberek, különböző makrok!

Jelenleg nem eszem cukrot, glutént módjával, de fogyasztok, valamint nem eszem tejtermékeket és rántott dolgokat sem. Ahogy akkor is, most is kcal a napi kalóriamennyiség, amit eszem, edzés napokon akár kcal is.

Ez kcal esetén g ch, 53 g zsír és g fehérje.

Hogyan oszlanak meg a fehérjék, zsírok és szénhidrátok az étrendben? Ezek olyan tápanyagok, amelyekre a testének nagy mennyiségben szüksége van a normális növekedéshez és fejlődéshez - nevezetesen szénhidrátok, zsírok és fehérjék. A mikrotápanyagok viszont olyan tápanyagok, amelyekre a testének csak kis mennyiségben van szüksége, például vitaminok és ásványi anyagok.

Minden napomat igyekszem úgy összeállítani, hogy nap végére meglegyenek az arányok és minden étkezés tartalmazzon ch-t, zsírt, és fehérjét is kivétel néha az uzsonnák és tízóraikvalamint a ch ne csak keményítő legyen, hanem mindig legyen mellette zöldség is. Ha pl.

Fogyás makrók nő

Az ebédem és a vacsorám általában ugyanaz. Íme, egy napom fotókkal, makrókkal: Reggeli: — 3 szelet 60 g saját sütésű teljes kiőrlésű tönkölykenyér van benne lenmag liszt is és No carb liszt is — 75 g sonka csak egyfélét veszek, ami szín hús — madársali, uborka, paradicsom, retek — vaj helyett mustárral kentem meg a kenyeret opció: tojásrántottát szoktam, sonka helyett tonhalat, legjobb makrók a zsírvesztéshez kenem meg a kenyeret, pitát sütök zablisztből kcal, 28 g ch, 22 g fehérje, 4 g zsír Tízórai: Ezt nem fotóztam :D — 1 db zöldalma kcal, 33 g ch, 2 g fehérje, 10 g zsír — g csirkés quinoa quinoa, csirkemell, borsó, bacon, hagyma, paradicsom, gomba, parmezán kcal, 37 g ch, 42 g fehérje, 18 g zsír opció: köret vagy krumpli, köles, quinoa, basmati rizs, édesburgonya, kuszkusz és bulgur valamint tönköly tészta ritkán.

Mellé párolt vagy grill zöldségek, saláta, savanyúság Uzsonna: hétvége van, néha sütök — g fehérjés brownie kókuszliszt, zabpehelyliszt, marhafehérje, tojás, kókuszzsír kcal, 20 g ch, 13 g fehérje, 13 g zsír.

Lásd még