Telített zsír fogyás

telített zsír fogyás

A zsírokra éppoly szüksége van a szervezetnek, mint a fehérjékre, a vitaminokra vagy ásványi anyagokra, persze nem mindegy, milyet, és mennyit fogyaszt belőlük az ember, ha a pluszkilók leadása a cél.

telített zsír fogyás egyszerű módja a felsőtest zsírvesztésének

A zsírok nélkülözhetetlen szerepet töltenek be a szervezet telített zsír fogyás, az anyagcsere-folyamatokban, az ízületek és izmok egészséges működésében, de elengedhetetlenek a hormonháztartás megfelelő működéséhez, a szervezetben történő gyulladások elleni védekezéshez is.

Meglétük segít egyes vitaminok és ásványi anyagok felszívódásában, így már csak ezért sem érdemes kiiktatni őket az étrendből. Egészséges zsírok Az egészséges zsírok alatt az egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírokat kell érteni.

telített zsír fogyás enni több zsírt fogyni

Kutatások kimutatták, hogy ezek a zsírok csökkenthetik a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát, valamint a rossz LDL-koleszterin szintjét, de a megfelelő agyműködés és a sejtnövekedés számára is fontosak.

Az egyszeresen telítetlen zsírok közé tartoznak például a növényi olajok, a többszörösen telítetlen csoportba pedig az omega-3 és omega-6 zsírsavak.

telített zsír fogyás elveszíti a zsírját

Mivel ezeket a létfontosságú zsírokat az emberi szervezet nem tudja előállítani, így táplálkozás során kell gondoskodni a megfelelő mennyiségű bevitelükről. Az omega-3 zsírsavak napi ajánlott mennyisége milligramm, míg az omega-6 zsírsavak napi mennyisége milligramm alatti lehet. Mutatunk nyolc olyan egészséges zsírsavforrást, amit bátran építs be a mindennapi étrendedbe.

telített zsír fogyás fogyni könnyű

Lásd még