Tenisz segít a fogyásban

Így szabadulj meg pocakodtól egy trambulinnal

Így szabadulj meg pocakodtól egy trambulinnal Ha te is ilyen cipőben jársz, akkor talán épp itt az ideje, hogy egy trambulint is beiktass edzéseidbe! Sokan csak gyerekes szórakozásnak tekintik, de a tervszerű és megfelelően végzett trambulinos ugrálás nagyon is hatékony gyakorlatokat kínál azok számára, akik erősebb izmokra, jobb egyensúlyra és kisebb hasra vágynak.

Milyen előnyei vannak a trambulinos edzéseknek?

tenisz segít a fogyásban

A fogyás trambulinnal nem csak szórakoztató, hanem egészséges is. Az American Council on Exercise szerint a nők percenként 9, míg a férfiak 12 kalóriától szabadulhatnak meg egy kellően intenzív trambulinos edzés során. Energiakifejtésed persze több szemponttól is függ majd, úgymint testsúlyodtól, pihenés közbeni anyagcserédtől, illetve az edzés intenzitásától és időtartamától is.

Szórakoztató edzési formák fogyáshoz

A trambulinos edzések felpörgetik a pulzusodat és 10 egészséges fogyás tipp szervezeted oxigénfelvételét is, ami gyorsabb anyagcseréhez vezet.

Tenisz segít a fogyásban mindez nem lenne elég, a trambulinozás nem csak zsírégető hatású, hanem javítja az állóképességet és erősíti az ízületeket is.

tenisz segít a fogyásban

Egy, a Journal of Physical Therapy Science című tudományos lapban megjelent tanulmány szerint a módosított trambulinos edzések javíthatják a testtartást és az egyensúlyt egy agyvérzést követően.

Mivel ezek a gyakorlatok folyamatosan ismétlődő izom-összehúzódásokból állnak, általánosságban erősítik a testet. Más kutatások szerint javíthatják még a testösszetételt, a lipidháztartást, a vérnyomást és a glükóz anyagcserét is, különösen a túlsúlyos személyeknél.

Tollaslabda

Milyen trambulint válasszak? Fontos, hogy a megfelelő trambulint válaszd saját céljaidhoz. A túlságosan kisméretű trambulinokon például nem fogsz tudni minden összetettebb gyakorlatot elvégezni, ráadásul könnyebben is sérülhetsz le velük edzés közben. Ha szeretnéd leégetni magadról felesleges zsírtartalékaidat, akkor ahhoz nem elég csak ugrándoznod.

Keresés a playeren

Trambulinos edzéstervedbe a fekvőtámaszokat, a guggolásokat és más pliometrikus gyakorlatokat is fel kell majd venned. Ezek a mozgások erősítenek és javítják állóképességedet is.

  • Hogyan lehet lefogyni az elhízott ember számára
  • Fogyás tollaslabdával, Fogyaszt és feszesít - Az 5 legjobb zsírégető szabadtéri sport
  • A mozgás alapvető követelmény, bármilyen fogyókúrába kívánsz is belevágni.

Továbbá mivel több izmot is megmozgatnak, fokozzák anyagcserédet, ami segít a fogyásban. Keress tehát egy olyan trambulint, amivel biztonságosan elvégezheted ezeket a gyakorlatokat.

Ügyelj rá, hogy a kinézett modell biztosan elbírja testsúlyodat — készülnek kifejezetten súlyosabb használók számára is! Webáruházunkban például számos, kg teherbírású trambulint is találsz, ezek biztosan kibírják még a legkeményebb edzéseket is! Ügyelj arra is, hogy beférjen arra a helyre, ahol használni szeretnéd, de ne válassz túl kicsit sem a fent említett okokból!

tenisz segít a fogyásban

Amennyiben van kerted, úgy mindenképp a kültéri óriástrambulinokat ajánljuk, amiket megtekinthetsz IDE kattintva. Ha nincs lehetőséged ilyen nagyméretű trambulinon edzeni, a szobai minitrambulinok is jó megoldást nyújthatnak - bár tény, hogy a fekvőtámaszos gyakorlatokra ez a méret nem elegendő.

Fontos dolgok

Hogyan kell trambulinnal edzeni? Minden edzésformára jellemző, hogy ha túl sokáig csinálod ugyan azokat a gyakorlatokat, akkor jel karcsúsító idővel megunod majd őket, másrészt tested is hozzájuk szokik, így egyre kevésbé lesznek hatásosak céljaid elérésében.

A megoldás: tedd változatosabbá edzéseidet! Időnként adj hozzá új gyakorlatokat is rutinjaidhoz.

Eleinte például végezz oldalra ugrásokat, terpeszugrásokat és csípőfordító ugrásokat is. Tenisz segít a fogyásban meg megfelelő testtartással csinálni ezeket, majd tenisz segít a fogyásban héten belül tanulj be egy új gyakorlatot is, amit hozzáadhatsz rutinodhoz. Idővel így lesz miből válogatnod, és tested nehezebben szokik majd hozzá változatos edzéseidhez.

Persze nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy egy trambulinos vagy bármilyen edzésterv nem helyettesítheti az egészséges étkezést. Amellett, hogy rendszeresen végzed trambulinos fogyasztó gyakorlataidat, ügyelned kell arra is, hogy megfelelően táplálkozz!

tenisz segít a fogyásban

Lásd még