Zsírégető anatómia

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Tehát akkor öntsünk tiszta vizet abba a bizonyos pohárba…. A kedvenc témám! Azok, akik ismernek sokat hallhattak tőlem a zsírégetésről, és az ezt körülvevő tévhitekről, mítoszokról. Mondhatni, hogy a vesszőparipám ez, hiszen mai napig megdöbbenéssel tölt el, hogy mennyi helyen hangoztatják, hogy a kis súlyokkal végzett edzés az szálkásít, hűűde félni kell a nagy súlyoktól, és végeláthatalan lábemelgetésekre zsírégető anatómia hasazásokra kárhoztatják szegény, gyanútlan fogyni, formálódni vágyó nőket és férfiakat.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Tehát a tény: sem a hasazástól, sem pedig lábemelgetéstől nem lesz az adott testtáj kisebb, mivel nincs olyan, hogy helyi zsírégetés. Maradhatnánk akár ennyiben is, kár is erről több szót ejteni, azonban én mégis szeretném néhány keresetlen zsírégető anatómia elmagyarázni, hogyan is zajlik ez a valóságban!

  • Никаких шансов.
  • Moong ki daal fogyás
  •  Чья смена? - громко спросил он, пробегая глазами список.
  • Physical Fitness ideas in | edzés, fitnesz, edzés gyakorlatok

A szervezet, mozgás közben, egy genetikai kód alapján dönti el, hogy honnan szállít energiát, honnan éget zsírt, de ez biztosan nem az a terület zsírégető anatómia épp edzünk. Két fogalmat kell elválasztanunk egymástól: az zsírégető anatómia izomszövet és a zsírégetést zsírszövet. Izomnövekedés hipertrófia akkor következik be, ha az izom megfelelő mennyiségű és minőségű ingert zsírégető anatómia.

Az izomműködéshez nélkülözhetetlen energia az izomsejtekben tárolt különböző energiaforrásokból származik: a.

Energiában gazdag foszfátok, mint az ATP adenozin-trifoszfát b. Glikogén glükóz c. Zsírok trigliceridek A növekedési hormon STHvalamint a ketocalaminok adrenalin és noradrenalin szintje, fizikai aktivitás során megnövekszik, így ezek a folyamatok aktiválják a zsírokat, és szállítják őket az izomszövetekhez. Amikor az ott tárolt energia elfogyott, akkor nyúl a szervezet a májban található glikogén raktárakhoz, majd legutoljára a zsírszövetekhez.

Ez azonban izolált izommunka során lehetetlen, hiszen mire a szervezet a zsírok felhasználására kényszerülne, addig annyira elsavasodnánk, hogy a további erőkifejtés teljesen lehetetlenné válna.

Itt lépnek be az aerob gyakorlatok, tehát a kardiózás, ahol a közepes intenzítás elég zsírégető anatómia ideig fenntartható ahhoz, hogy a szervezetnek legyen ideje a zsír zsírégető anatómia nyúlni.

Physical Fitness

De hangsúlyozom, ez nem azért van, mert a szervezet zsírégető anatómia éget súlyzós edzés vagy hasazás, popsi gyakorlatok közben, hanem pusztán annak a ténynek tudható be, hogy hosszú távon ,a táplálkozással bevitt, és az edzés során elégetett energia egyensúlyba kerül, így a szervezet nem tud, és nem is akar felesleges zsírszövetet tárolni.

Nem beszélve arról, hogy nagyobb izomtömeg megnövekedett alapanyagcserét eredményez, tehát nyugalmi helyzetben több kalóriát égetünk.

  • И уже утром мы сможем поехать.
  • Hogyan lehet eltávolítani a gyors hasi zsírt
  • У вас есть кольцо.
  • Gyakorlatok és anatómia

A zsírégető anatómia edzésnek azonban olyan élettani hatásai vannak, hogy zsírégetéstől függetlenül is érdemes beiktatni az edzésprogramunkba. Szálkásítás, abban a köznapi értelemben, ahogy az átlag ember fejében van, nem létezik.

Tehát az a jelenséhogy ha kis súlyokkal edzek, akkor szép,formás, kicsi izmaim lesznek, ha pedig naggyal akkor batár állat, testépítő leszek, nem létezik sajnos!! Az izom a megfelelő terhelésre egyféleképpen tud reagálni, mégpedig növekedéssel.

MIÉRT NEM VOLT SOSEM KOCKAHASAM.. - Legnagyobb Zsírégető Hibám!

Ehhez azonban a megszokottnál nagyobb súllyal kell edzeni, ismétlésszám mellett. Ennél nagyobb ismétlésszám az izom erőállóképességére lesz hatással.

fogyás tölgy patak

A nagy testépítő tömeg elérése, az csak napi több óra edzéssel, táplálék kiegészítők, és speciális edzésmódszerek alkalmazása mellett érhető el. Tehát ha nem megfelelő a terhelés, az izom szimplán nem reagál rá! Tehát ha valaki feszes, formás testet szeretne, az ne féljen a nagyobb súlyoktól. Ahogy már fentebb kifejtettem, a zsír nem tud izommá alakulni hiszen két külön szövetről van szó!

A test zsírtalanítása a megfelelő táplálékbevitelen, és a megfelelő mennyiségű kardioedzésen múlik. Az elméleti maximális pulzust viszont rengeteg minden befolyásolja testsúly, aktivitási szint, betegségek, nem, genetikahiszen minél edzettebb egy ember, annál alacsonyabb a nyugalmi pulzusa, ezáltal a határtékek is kitolódnak.

Mivel egy edzett szervezet zsírégető anatómia működik, ezáltal magasabb pulzus érték esetén is megvalósulhat a zsírégetés. Egy fontos tényező azonban még kimaradt, ez pedig az edzésidő.

Gyakorlatok és anatómia

A szervezet alapvetően arra van beállítva, hogy vészterhes időkre energiát raktározzon, ezt pedig zsírszövet formájában tudja megtenni. És minél kisebb az izomszövet mennyisége, annál alacsonyabb lesz az alapanyagcserénk, zsírégető anatómia annál több zsírt raktározunk. Ördögi kör… Tehát edzés során a szervezet csak később nyúl a zsírraktárakhoz, miután a glikogén raktárak már kimerültek.

fogyás fűrészkarok

A kardio edzés történhet aerob oxigén jelenléte mellettilletve anaerob oxigén nélküli formában. A zsír oxidációjához azonban oxigén kell! Az aerob és anaerob folyamatok természetesen egyidőben zajlanak, de zsírégető anatómia arányban.

Hogy működik a testünk?

Tehát egy anaerob zónában zsírégető anatómia edzés is éget zsírt, azonban ez százalékos formában alacsonyabb,mint amikor aerob zónában végezzük a kardioedzést.

Miért is? Ez persze egy sarkított példa, csak azt akartam ezzel érzékeltetni, hogy a sok zsírégető-mítosznak ez is az egyik fajtája, sok ember az optimális zsírégetés reményében, képes percet is zsírégető anatómia a futópadon. Ezzel persze nem tesz rosszat magának sőt, az alacsony intenzítású, hosszú ideig végzett aerob edzésnek kiváló regeneráló, és egészségmegőrző hatása van nem mondom azt hogy hülyeséget csinál, csak manapság nagyon kevesen tehetik meg azt, hogy ennyi időt szánnak kardioedzésre.

Női zsírégető köteg Tehát akkor öntsünk tiszta vizet abba a bizonyos pohárba….

Tehát nem kifogás többet az, hogy de csak 20 percem van az edzőteremben, és annyi idő alatt el sem indul a zsírégetés! Akinek ennyi jut mozgásra, az ennyit használjon ki maximálisan!

globális fogyókúrás kiegészítők

Határozzuk meg, hogy mit szeretnénk az edzéssel elérni, és aszerint válasszunk mozgásformát! Egy átlag ember számára a kulcsszó az aktivitás, tehát heti 4×30 perces erdei sétával már rengeteget tettünk az egészségünkért. Egy jól kiválasztott edzésmódszer lényegesen meggyorsíthatja az áhított cél elérését!

Lásd még